به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در دو فصل اخیر به ترتیب به طور قرضی برای تیم‌های اینتر و رُم بازی کرده، حالا باید دوباره به باشگاه چلسی بازگردد تا در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری شود که یا احتمالاً راهی تیمی دیگر خواهد شد و یا اینکه اِنزو مارسکا سرمربی جدید چلسی ممکن است روی او برای فصل جدید حساب کند.

لوکاکوی 31 ساله که این فصل در 47 بازی از رقابت‌های مختلف برای رُم به میدان رفت و 21 گل هم برای این تیم به ثمر رساند، ممکن است همچنان فوتبالش را در ایتالیا ادامه دهد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ باشگاه میلان هم به مانند ناپولی نسبت به جذب این مهاجم بلژیکی علاقه‌مند است.

لوکاکو پیش از این بارها گفته که از بودن در ایتالیا و از بازی در سری A خوشحال می‌شود، به همین خاطر فصل اخیر را به طور قرضی در رُم گذراند. رُمی‌ها اما قدرت مالی لازم برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن را ندارند.

آنتونیو کونته که در آستانه معرفی به عنوان سرمربی ناپولی است، از مدیران این باشگاه خواسته تا لوکاکو را در این تابستان جذب کنند، به خصوص اگر ویکتور اوسیمن از این تیم جدا شود. در سوی دیگر میلانی‌ها هم در نظر دارند این مهاجم بلژیکی را جانشین اولیویه ژیرو کنند که در آستانه پیوستن به لس‌آنچلس اف‌سی به عنوان بازیکن آزاد است.

میلان اما به دنبال قرض گرفتن مهاجم پیشین اینتر با بند خرید است، اما باشگاه چلسی ترجیح می‌دهد او را بفروشد و انتقال قرضی اولویت آنها نیست. قرارداد فعلی این مهاجم بلژیکی با چلسی تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد.