به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که توجه فوتبال دوستان معطوف به بازی‌های یورو 2024 است، مدیران باشگاه بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای نقل و انتقالات تابستانی‌شان هستند و برای انجام این کار نظر سرمربی جدیدشان هانسی فلیک را هم جویا شده‌اند.

با توجه به محدودیت‌های مالی باشگاه، فروش بازیکن برای بارسایی‌ها برای کسب درآمد و کاهش هزینه‌های ناشی از پرداخت حقوق، در اولویت قرار دارد. این مسئله سبب شده است که برای آنها جذب بازیکنان به صورت قرضی و انتقال بازیکنان با حقوق بالا به تیم‌های دیگر در دستور کار قرار بگیرد. بر همین اساس بارسلونا ترجیح داده است که از میان دو بازیکن هم‌پست، ژوائو فلیکس و فران تورس، گزینه اول را نگه دارد.

فلیکس تابستان سال گذشته به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و کاتالان‌ها قصد دارند او را برای یک سال دیگر از حریف مادریدی قرض بگیرند. در این میان ظاهراً سرمربی جدید تیم هانسی فلیک نیز به مدیران باشگاه گفته است که بازیکن پرتغالی را به فران تورس ترجیح می‌دهد. به باور فلیک، فلیکس نسبت به همتای اسپانیایی‌اش توانایی‌های بیشتری برای اجرای تاکتیک‌های او دارد. بارسلونا هم از این انتخاب سرمربی آلمانی استقبال کرده و امیدوار است که از فروش تورس درآمد کسب کند.

تیم فوتبال بارسلونا , هانسی فلیک ,

فران تورس فصل گذشته را امیدوار کننده آغاز کرد اما به تدریج از چشم سرمربی پیشین تیم ژاوی هرناندس افتاد و به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شد. قیمت تورس که از قرارداد فعلی‌اش 3 سال دیگر مانده است، در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو تخمین زده شده است.