به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که از زمان اخراج شدنش از سرمربیگری تیم فوتبال رُم در اواسط ماه ژانویه هدایت تیمی را برعهده نداشته، در آستانه بازگشت به عرصه مربیگری است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اعلام کرد که باشگاه فنرباغچه در آستانه توافق با ژوزه مورینیوی 61 ساله برای انتخاب او به عنوان سرمربی جدید این تیم ترکیه‌ای است. طبق ادعای رومانو، قرارداد او با فنرباغچه دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم خواهد بود.

روزنامه پرتغالی «آبولا» هم گزارش داد؛ آقای خاص به پیشنهاد فنرباغچه پاسخ مثبت داده و توافق اولیه پابرجاست و  ژرژ مندز مدیر برنامه‌های مورینیو در حال حاضر در حال بازبینی قرارداد ارائه شده از سوی این باشگاه ترکیه‌ای است.  این مربی پرتغالی احتمالاً امروز (جمعه) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید زرد و لاجوردی‌پوشان استانبول معرفی خواهد شد.

سرمربی پیشین چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد که تابستان 2021 هدایت تیم رُم را برعهده گرفت، در فصل اول حضورش در این تیم موفق شد جالوروسی را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا برساند و فصل بعد هم این تیم را به فینال لیگ اروپا سوق داد.