به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی با پایان یافتن فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس اقدام به قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو کرد و به نظر می‌رسد جانشین این مربی آرژانتینی را پیدا کرده است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه چلسی در نظر دارد انزو مارسکا را جانشین پوچتینو کند، مربی‌ای که تابستان گذشته هدایت لسترسیتی را برعهده گرفت و این تیم را نه‌تنها به لیگ برتر بازگرداند، بلکه به قهرمانی در رقابت‌های چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلیس) هم رساند.

طبق ادعای رومانو؛ مارسکای 44 ساله خواهان حضور روی نیمکت آبی‌پوشان لندنی است و این را به اطلاع مدیران باشگاه لسترسیتی هم رسانده است. باشگاه چلسی پیشنهادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم را به این مربی ایتالیایی که سابقه هدایت پارما را هم در کارنامه‌اش دارد، ارائه داده و طرفین به توافق کلی دست یافته‌اند. باشگاه چلسی حالا باید برسر رقم غرامت فسخ قرارداد مارسکا با لسترسیتی به توافق برسد.

چلسی فصل آینده در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شرکت خواهد کرد و از  انزو مارسکا انتظار می‌رود که در لیگ برتر انگلیس این تیم را احیا کرده و به جمع مدعیان قهرمانی بازگرداند.