مهران گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قسمت این بود که فصل بعد هم در کنار گل‌گهر باشم. برای من که سیرجانی هستم، بازی در این تیم افتخار است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای من و گل‌گهر در فصل آینده رقم بخورد و هواداران را با کسب نتایج خوب خوشحال کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه خاطر نشان کرد: فصل گذشته برای من خوب شروع شد، ولی در ادامه مصدوم شدم و اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد می‌توانستم بیشتر به تیم کمک کنم. از این بابت بدشانسی آوردم، ولی امیدوارم این بار اتفاقات خوبی برایم رخ دهد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا گل‌گهر در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفته است، تصریح کرد: تیم ما سال گذشته یک تیم جوان بود و در واقع گل‌گهر بابت جوانگرایی در فصل گذشته تاوان داد. در زمانی که هدایت تیم برعهده امیر قلعه‌نویی بود تیم باتجربه‌ای داشتیم، ولی در فصل گذشته ترکیب تیم جوان‌تر شد و همین موضوع باعث شد تا در چند بازی تجربه لازم را برای حفظ نتیجه نداشته باشیم.

گلزاری راجع به کار کردن با مارینوس اوزونیدیس مربی یونانی گل‌گهر اظهار داشت: او از لحاظ فنی عالی بود و یکی از بهترین مربیانی بود که به فوتبال ایران آمد.