هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فصلی که در سپاهان پشت سر گذاشت گفت: واقعاً فصل بسیار سختی بود و خیلی خوشحالم که در پایان توانستیم یک جام به هواداران سپاهان هدیه بدهیم. آنها در طول فصل به خوبی از ما حمایت کردند و تمام هدف ما این بود که بعد از قهرمان نشدن در لیگ برتر بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سپاهان قهرمان لیگ برتر نشد، تأکید کرد: ما شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ داشتیم، ولی در ادامه اتفاقاتی افتاد که همه در جریان هستند و نیازی نیست در موردش صحبت کنیم. سپاهان به راحتی می‌توانست قهرمان لیگ شود و لیاقت رسیدن به این عنوان را داشت، ولی برخی مسائل اتفاق افتاد که در نهایت تیم ما با مشکلات زیادی مواجه شد. اگر بخواهم حرف بزنم شاید محروم شوم، ولی همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد کار کردن با ژوزه مورایس و اینکه بعد از قهرمانی در جام حذفی، بحث جدایی این مربی از سپاهان مطرح شد، اظهار داشت: من در جریان دقیق اخبار قرار ندارم و نمی‌دانم آقای مورایس و باشگاه سپاهان چه تصمیمی خواهند گرفت، ولی به هر حال او یک مربی حرفه‌ای است. من در اوایل فرصت زیادی برای بازی نداشتم، ولی در ادامه شرایط تغییر کرد و توانستم نظر مورایس را جلب کنم.

محمدی راجع به اینکه چه تصمیمی برای آینده دارد یادآور شد: نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، ولی خیلی از بازیکنان دوست دارند که در باشگاه بزرگ سپاهان بازی کنند و برای من افتخار است که در این تیم بمانم و فصل آینده هم پیراهن سپاهان را بر تن کنم.

وی درباره تقابل این تیم با شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: زمان زیادی تا این بازی باقی نمانده است و امیدوارم تا آن زمان به بهترین فرم ممکن برسیم. در صورت برد در این بازی باید با نماینده قطر بازی کنیم. کار ما سخت است، ولی سپاهان همیشه کارهای سخت را به بهترین شکل انجام می‌دهد.