به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان فرهاد مجیدی در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر توانستند در دیداری یک طرفه میزبان شان پدیده را در مشهد با ۳ گل شکست دهند و به صدر جدول رده بندی صعود کنند. با اینکه در این بازی جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی گلزنی کردند، اما رد پای بازیکنی در این پیروزی پر رنگ است که نام وی در بین گلزنان استقلال نیست.

مهدی مهدی پور که یکی از بازیکنان آماده این روزهای استقلال است و فرهاد مجیدی هم اعتماد ویژه‌ای به او دارد، سازنده ۲ گل از ۳ گل آبی پوشان مقابل پدیده بود تا شاخص ترین بازیکن این میدان باشد.

هافبک میانی آبی پوشان که یکی از ثابت ترین بازیکنان این تیم در فصل بیست و یکم است، در این فصل تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار و محوری در خط میانی آبی پوشان شده و به زعم بسیاری از کارشناسان این بازیکن اصفهانی در این فصل توانسته جای یک اصفهانی دیگر به اسم علی کریمی را برای این تیم پر کرده و جانشین خوبی برای او باشد.

مهدی پور دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و یکی از آماده‌ترین بازیکنان این فصل آبی پوشان است که همراه با سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی و امیر حسین حسین زاده تنها بازیکنانی هستند که در همه دیدارهای این تیم حضور داشته‌اند و همراه با جعفر سلمانی با ۹۴۵ دقیقه حضور در میدان بعد از سیاوش یزدانی دومین بازیکن پرکار تیمش در این فصل است.