به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان, امیر قلعه‌‌نویی بعد از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان, گفت: باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم. نه فقط به اصفهان، بلکه به تمام فوتبال ایران باید تبریک بگویم. بازی پاک و فوتبال زیبایی بود و این بازی همه چیز داشت. تماشاگران دو تیم هم به هم دیگر احترام گذاشتند.

وی افزود: من دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما این دربی زیباترین بود. ذوب‌آهن هم این شانس را داشت که برنده باشد و ما هم خوب بازی کردیم. ذوب‌آهن نیمه اول را بهتر بازی کرد و شروع خوبی داشتند. ما دفاع چپ هم نداشتیم و سعید آقایی و شایان مصلح مصدوم شدند و آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم توانستیم خوب عمل کنیم و دو گل بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در مواقعی قدرتش را به ما دیکته و کارهای تاکتیکی آنها ما را مجبور به عقب نشینی می‌کرد. به منصوریان هم تبریک می‌گویم. جای تیم او اینجای جدول نیست و در خیلی باز‌ی‌ها لیاقت آنها برد بوده است. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که در این بازی پیروز شدیم.

قلعه‌نویی اظهار داشت: از زمین بازی گله‌مندم، چون نتوانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را اجرا کنیم. در ورزشگاه آزادی خوب بازی کردیم و از کومان که پرسیدم، می‌گفت در تمام مدت بازی حس می‌کند روی چمن لیز می‌خورد. بازی ذوب‌آهن خوب بود و ما گاهی مجبور به دفاع کردن می‌شدیم. قدرت تاکتیکی ذوب‌آهن به ما دیکته شد که مجبور می‌شدیم عقب نشینی کنیم. از تمام بازیکنانم به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم.

ادامه دارد..