ورزش 11 - گروه E لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا هم مستعد رقم خوردن مرموزترین سرنوشت ممکن بود! بایرن مونیخ کاملاً ناامید کننده در یک سو، بنفیکا با شور و انگیزه، آژاکس دوباره به صحنه قدرت بازگشته و آاک آتن به دنبال راه نجات، بر روی کاغذ می‌توانستند هر اتفاقی را رقم بزنند؛ شاید اگر تکلیف دو تیم صعود کننده نهایی روشن نمی‌شد، در شب پایانی این گروه هولناک‌ترین تراژدی ممکن رقم می‌خورد!

بنفیکا - آاک آتن (استادیوم: دا لوز لیسبون/ ساعت 23:30)

بنفیکا و آاک آتنبنفیکا و آاک آتن

آتنی‌ها با سر و صدای بسیاری پای به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 گذاشتند و در سکوتی منزجر کننده این رقابت‌ها را ترک خواهند کرد! حداقل امیدواری آنها این است که با 1 امتیاز و با حفظ حیثیت این رقابت‌ها را ترک کنند، اما متاسفانه باید گفت که در شب پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها هم شانس خیلی همراهشان نیست! چرا که در هفته ششم، بنفیکا در خانه مخوف خود انتظارشان را خواهد کشید؛ تیمی که همانند آاک از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازمانده است و چندان بدش نخواهد آمد که با ارائه سوپرنمایشی جذاب، حریف یونانی خود را قربانی کند تا بدین شکل بتواند ناکامی بزرگش را به دست فراموشی بسپارد، دیدار رفت این دو تیم با پیروزی 3_2 بنفیکا پایان یافته بود.

آژاکس - بایرن مونیخ (استادیوم: یوهان کرایف آرنا/ ساعت 23:30)

بایرن مونیخ و آژاکسبایرن مونیخ و آژاکس

اریک تن‌هاگ با رساندن آژاکس به مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بزرگ‌‎ترین خدمت ممکن را به شاگردان خود کرد، اما هنوز ماموریت او به پایان نرسیده است! چرا که در هفته پایانی دور گروهی، آنها می‌بایست در برابر بایرن مونیخ، صدرنشین گروه خود به میدان بروند و تکلیف رتبه اول را روشن کنند؛ نبرد دور رفت آنها برنده‌ای را در بر نداشت و حالا همه چیز مهیای آن است که بدون هیچ احتیاط نگرانی آنها دوئلی سراسر هیجانی را برای سرنوشت خود در مرحله حذفی برپا کنند، جایی که شاگردان نیکو کواچ احتمالا شب بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را تجربه خواهند کرد! بایرن مونیخ 13 امتیازی فقط با شکست برابر آژاکس 11 امتیازی صدرنشینی را از دست خواهد داد، پس می‌توان حدس زد که باواریایی‌ها استثناً در این شب خاص، خیلی خود را به آب و آتش نخواهند زد!