به گزارش وبسایت نود، تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده مشهددر سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتراز ساعت 17 امروز در ورزشگاه امام رضا ( ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساویدو بر دو به پایان رسید.

گل های این دیدار توسطامین قاسمی نژاد (دقیقه 3) و حسین مهربان(دقیقه 39) برای تیم پدیده مشهد و پیمان بابایی (دقیقه 33) و محمدحسین کنعانی زادگان (دقیقه 52) به ثمر رسید.

داور: موعود بنیادی فر - کمک ها: حسن یوسفی و رضا قیم

ترکیب دو تیم:

پدیده مشهد

یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سعید صادقی( از دقیقه 68 - یونس شاکری)، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان( از دقیقه 77 - محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ماشین سازی تبریز

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید مهری، سید محمد خرم الحسینی( از دقیقه 59 -سیداحمد مهدی زاده)، فرید بهزادی‌کریمی، پیمان بابایی و رضا خالقی‌فر( از دقیقه 86 - عرفان افراز)سرمربی: محمدرضا مهاجری

دقایق حساس:

دقیقه 3: (گل اول تیم پدیده مشهد) امین قاسمی نژاد با شوت پرقدرت از پشت محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز توپ را به سمت دروازه فرناندو دخسوس ارسال کرد که تبدیل به گل اول تیمش شد.

دقیقه 30: مسعود ریگی در پی حمله هم تیمی های خودصاحب موقعیت حساس از پشت محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز شد که شوت پرقدرت این بازیکن از بین دو مدافع تیم میهمان رد شده وفرناندو دخسوس با جای گیری مناسب توانست توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 33: (گل اول تیم ماشین سازی) سیداحمد موسویتوپ را از طریق کرنر به سمت دروازه پدیده ارسال کرد که پیمان بابایی با جای گیری مناسب در تیرک اول دروازهتوانست با ضربه سر گل تساوی تیمش را وارد دروازه کند.

دقیقه 30: (گل دوم تیم پدیده مشهد) بازیکن تیم پدیده مشهد از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به داخلمحوطه جریمه ارسال کرد که حسین مهربان در حالی که دو بازیکن ماشین سازی را در کنار خود می دید، به خوبی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه تیم میهمان ارسال کرد که در غفلت فرناندو دخسوس توپ وارد دروازه شد.

دقیقه52: ( گل دوم تیم ماشین سازی تبریز) بازیکن تیم ماشین سازی از طریق کرنر توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کردند که یوسف بهزادی توانست توپ را از منطقه شش قدم دور کند. در ادامه توپ به فرید بهزادی کریمی رسیده و با پاس بلند محمدحسین کنعانی زادگان در شلوغی مقابل دروازه صاحب موقعیت حساس شد که با ضربه سر دیدنی توانست دروازه تیم میزبان را باز کند.

دقیقه 67: کارت زرد داور به علی نعمتی از تیم پدیده مشهد

دقیقه 90: کارت زرد داور به محمد اهل شاخه از تیم ماشین سازی تبریز

دقیقه 95: کارت زرد داور به فرناندو دخسوس از تیم ماشین سازی تبریز

پس از پایان بازی: کارت زرد داور به محمدرضا ناصحی از تیم پدیده مشهد

گفتنی است، تیم های پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز با این تساوی در جدول رده بندی به ترتیب 30 و 14 امتیازی شده و شاگردان یحیی گل محمدی به صدر جدول صعود کردند.