به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال کاشیما در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا به لطف برتری ۲ بر صفر در بازی رفت قهرمان این دوره از مسابقات شود.

«کنتو میسائو» پس از این مسابقه گفت: بعد از آنکه بازیکنان بازنشسته می شود، شما می توانید ببینید که آنها چطور دوران کاری خود را سپری کرده اند و چند عنوان قهرمانی به دست آورده اند. از این عنوان بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوشحالم.

وی افزود: این تنها عنوانی بود که تیم کاشیما آنرا به دست نیاورده بود. ما توانستیم به این موفقیت برسیم. شخصا برای من بازی کردن مداوم برای تیم کاشیما خوشحال کننده است.

بازیکن تیم کاشیما تاکید کرد: کلید موفقیت ما اتحاد بود. هیچ بازیکن برای خودش بازی نمی کرد و در خدمت تیم بود.

میسائو درباره بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران پرشمار پرسپولیس خاطرنشان کرد: این یک فضای باورنکردنی بود؛ از آن فضاهایی که همیشه شانس تجربه کردنش را ندارید. ما توانستیم در این جو قهرمان شویم. فکر می کنم این از نظر روان شناسی اهمیت داشت.

بازیکن تیم کاشیما در پایان با اشاره به رویارویی این تیم با حریفانی از شرق آسیا و در نهایت بازی با پرسپولیس از غرب آسیا تصریح کرد: این به ما کمک کرد تا بدانیم در مقابل حریفان مختلف از سراسر قاره آسیا چطور بازی کنیم و نقاط قوتشان را متوجه شویم. من تاکنون مقابل تیم های شرق آسیا بازی کرده ام و فکر می کنم این تجربه گرانبهایی باشد.