به گزارش خبرنگار مهر، شایان مصلح پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: از اینکه نتوانستیم جام را به هواداران تقدیم کنیم بسیار متأسفم. ما روزهای بسیار سختی را گذراندیم. بازی های پی در پی و نبود بازیکنان باعث شد خستگی بر ما غلبه کند.

وی افزود: همه مردم ایران، شرایط پرسپولیس را می دانند. تیمی که دو سال در لیگ نتوانسته به دلیل محرومیت بازیکنی جذب کند، کار بسیار بزرگی انجام داد که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

مصلح در ادامه خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم جام را به آنها هدیه کنیم. ما هرآنچه در توان داشتیم برای موفقیت و قهرمانی به کار بستیم اما باید بپذیریم کاشیما حرفه ای تر از ما بود. بازیکنان گرانقیمتی داشت و همین مسئله باعث قهرمانی این تیم شد.

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: ما لیگ برتر را در پیش رو داریم. مطمئنا با شروع نیم فصل دوم و جذب بازیکنان جدید، پرسپولیس پرقدرت تر از گذشته خواهد شد و می توانیم با حمایت هوادارانمان دوباره به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

وی در پایان و در خصوص وضعیت محمد انصاری گفت: متأسفانه همه بازیکنان برای او ناراحت هستند. او آنقدر تلاش کرد و برای پرسپولیس زحمت کشید و خستگی باعث شد که چنین شرایطی برای او به وجود بیاید و ما امیدواریم او مشکل خاصی نداشته باشد و هرچه زودتر به تمرینات تیم اضافه شود.