ورزش 11 - شگفتی و معجزه مردان دست خالی پرسپولیس در آستانه رقم خوردن است، تا به همین جای کار نیز سرخ های تهران دو شگفتی پیاپی را برابر الدحیل و السد را ترتیب داده اند و اگر این بار هم شگفتی دیگری صورت بپذیرد، می توان گفت که هتریک برانکو در معجزات خود در تاریخ فوتبال ایران و آسیا و حتی شاید جهان نیز جاودانه خواهد شد!

خوشبختانه سرخ ها در این دیدار محروم و مصدومی را به همراه ندارند، همه چیز مهیای یک نبرد بزرگ و خاص است، نبردی که قلب میلیون ها ایرانی فارغ از هر رنگ و سلیقه ای بدرقه راهشان خواهد بود تا در خانه ای مخوف به نام کاشیما ساکر برابر تیمی که بودجه اش برابر با 5 فصل پرسپولیس است نبرد خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بازیکنان پرسپولیسبازیکنان پرسپولیس

تفسیرمان از پیروزی در این لحظات صرفا بدست آوردن نتیجه پیروزی نیست، گاهی در برخی شکست ها هم استفاده ها و پیروزی های بزرگی نهفته است! حداقل برانکو ایوانکوویچ که خود مبدع این روزهاست، به خوبی این مسئله را درک خواهد کرد و به شاگردانش خواهد آموخت.

نمی توان افکار برانکو را در این روز خاص خواند! شاید محتاط و بسیار کند و یا شاید هم آتشین مقتدر! در هر صورت این نبرد متفاوت از جنگ برابر قطری ها و اماراتی ها خواهد بود که سبک و فلسفه شان با ریتم کندی دنبال می شود، در ژاپن همه چیز چون تیک تاک ساعت تند و دقیق حرکت می کند، حتی کاشیما آنتلرز!

بازیکنان پرسپولیسبازیکنان پرسپولیس

آمار های ارائه شده از AFC کمی هواداران پرسپولیس را بیش از اندازه امیدوار کرده است، چرا که به شکل انفرادی و بررسی فرد به فرد مهره های کلیدی سرخ ها بسیار موفق تر ظاهر شده اند! اما کاشیما تیمی است که مبتنی بر حرکات تیمی ویران کننده تر از هر ابر قدرت آسیایی ظاهر می شود.

علیرضا بیرانوند می تواند با سوپر سیو های دیوانه کننده اش باز هم اعتبار پرسپولیس را افزایش دهد، سوپر من سرخ ها یعنی سید جلال حسینی هنوز هم امید اول هواداران چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی است، کمال کامیابی نیا اره ای برنده و خستگی ناپذیر خواهد بود که تمامی ناگفته هایش را می تواند برابر صاعقه های ژاپنی ها به تصویر بکشد، الماس سیاه سرخ ها هنوز هم با قدرت بدنی بالا و تلاش و پشتکار مجذوب کننده اش هیولایی برای مدافعین است، و البته سیامک نعمتی پسری خواهد بود که در زمان های نا امیدی به یکباره خواهد توانست از حبس سایه ها بگریزد و ضربه ای مهلک را به دل دشمن بزند.

پرسپولیس و کاشیما آنتلرزپرسپولیس و کاشیما آنتلرز

تمام ایران یکدل و یکصدا در این نبرد ملی، راس ساعت 09:30 صبح، در ساعتی غیر متعارف برای فوتبال کشور با چشمانی ذوق زده به تماشای حماسه سازی مردان برانکو ایوانکوویچ خواهند پرداخت، کمی باور نیاز است! کمی اعتماد به نفس و کمی جنون!