به گزارش ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی از ساعت 17:15 به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، تیم شهرداری ماهشهر موفق شد 2-1 از سد حریفش بگذرد.

در این دیدار که دو نیمه متفاوت را تماشاگران شاهد بودند، ملوانان در نیمه اول سر تر از حریف بودند و موفق شدند در دقیقه 6 صاحب ضربه پنالتی شدند که پنالتی ملوان توسط شهریار مغانلو تبدیل به گل شد و ملوانان با برتری به رختکن رفتند.

نیمه مربیان را داوود مهابادی از پورغلامی برد و در عرض 10 دقیقه در نیمه دوم، شاکله حریف را از هم پاشاند. ماهشهری‌ها ابتدا در دقیقه 58 توسط سید ایمان موسوی به گل تساوی رسیدند و 10 دقیقه بعد، محمد پورسواریان روی ضربه‌ای ایستگاهی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و سه امتیاز حیاتی به حساب ماهشهری‌ها واریز کرد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد:

ملوان بندرانزلی؛ حجت صدقی - امیرمهدی جانملکی - عبدالعظیم گوک - پوریا غلامی - وحید حیدریه - محمد پور رحمت الله - میلاد کمندانی - خشایار زبرجد - محمد حسین پور - بابک مرادی - شهریار مغانلو

سرمربی: فرهاد پورغلامی

شهرداری ماهشهر؛ رسول حسینی - محمد خمیس - ادریس کوچکی - سعید خردمند - محمد باشی - محمد سواری - ایمان کیانی - علی داوران - علی محمدی - ایمان شوریابی - ایمان موسوی

سرمربی: داوود مهابادی

شهرداری ماهشهر باکسب این پیروزی، 5 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و ملوان نیز باهمان 3 امتیاز، در رده شانزدهم جدول ایستاد.