ورزش 11 - رئال مادرید از ساعت 23:15 سومین دیدار لالیگایی خود را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برابر لگانس برگزار کرد که در نهایت هم بازی به پیروزی قاطعانه این تیم ختم شد.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

رئال مادرید:

کورتوا، واران، راموس، کارواخال، مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، کروس، آسنسیو، بیل، بنزما

لگانس:

کوئلار، خوانفران، باستینزا، سیوواس، سیلوا، گامبائو، پرز، اراسو، سانتوس، ال زهر، کاریو

راموس- مودریچ - ناواسراموس- مودریچ - ناواس

در آغاز بازی برندگان جوایز فیفا؛ در برابر هواداران تیم حاضر شدند و عکسی به یادگار گرفتند. بهترین بازیکن اروپا، بهترین مدافع و بهترین دروازه بان اروپا جوایز خود را برابر هواداران به نمایش گذاشتند.

رئال مادرید در خانه بازی را بهتر آغاز کرد و همانطور که انتظار می رفت توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 17 روی پاس زیبای دنی کارواخال، گرت بیل باز هم گلزنی کرد تا مادرید 1-0 پیش بیافتد. در ادامه لگانس جلو کشید و موفق شد توسط کاریو در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یابد. حملات رئال در ادامه نیمه اول راه به جایی نبرد تا نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.

کریم بنزماکریم بنزما

در نیمه دوم، لوپتگی تیم را به شدت متحول شده ای را راهی میدان کرده بود. رئال روی پاس آسنسیو توسط کریم بنزما در دقیقه 50 به گل دوم دست یافت. گلی که به لطف VAR تایید شد. بازی زیبای مادریدی ها ادامه داشت و بنزما در دقیقه 61 دبل کرد تا رئال 3-1 برنده باشد. اما جوان اول مادریدی ها آسنسیو بار دیگر پنالتی گرفت تا سرخیو راموس در دقیقه 66 گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. با این 3 امتیاز کهکشانی ها با 9 امتیاز بار دیگر در صدر جدول اسپانیا قرار گرفتند.